Obchodné podmienky
Úvodné ustanovenia
Tieto Všeobecné obchodné podmienky bližšie špecifikujú a vymedzujú práva a povinnosti poskytovateľa, ktorým je Pivné kúpele Babkovci s.r.o., so sídlom Mýto pod Ďumbierom 161, 976 44 Mýto pod Ďumbierom Slovenská republika, IČO: 55667201,DPH: SK2122058576 a kupujúcim.Poskytovateľ je platcom DPH a je zapísaný v obchodnom registri Obchodný register Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 47199/S
Obchodný vzťah medzi poskytovateľom a kupujúcim sa riadi nižšie uvedenými všeobecnými obchodnými podmienkami a Občianskym zákonníkom (z.č. 40/1964 Zb.) a Zákonom o ochrane spotrebiteľa (z.č. 250/2007 Z. z.), Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (z.č. 102/2014 Z.z.). Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim – právnická osoba, sa riadia obchodným zákonníkom (z.č. 513/1991 Zb).Tieto Obchodné podmienky sa uplatnia vtedy, ak neboli medzi klientom/záujemcom a Poskytovateľom dohodnuté iné podmienky (napr. v objednávke).Klientom/záujemcom je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
Všeobecné podmienky a definícia pojmov
Predmet kúpy je balík služieb poskytovaných poskytovateľom tvoriaci služby wellness.
Internetová stránka znamená počítačový program – internetovú aplikáciu, ktorá je dostupná v sieti Internet prostredníctvom internetovej adresy, ktorej hlavnou funkcionalitou je zobrazenie, výber a objednanie služieb Užívateľom;
Spotrebiteľská zmluva je Kúpna zmluva, ak zmluvnými stranami sú na jednej strane dodávateľ a na druhej strane spotrebiteľ
Poskytovateľ (dodávateľ) osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý spotrebiteľovi ponúka alebo predáva služby alebo s tým súvisiaci tovar a taktiež podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobok;
Spotrebiteľ (kupujúci) je osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre osobnú potrebu alebo pre príslušníkov svojej domácnosti, a ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti; Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti;
Uzatvorenie kúpnej zmluvy – objednávka kupujúceho predstavuje návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom pripísania 50% zálohy z kúpenej ceny na účet poskytovateľa a potvrdením poskytovateľa o vykonaní rezervácie. Od tohto momentu medzi poskytovateľom a kupujúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami. Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy;
Nákupný košík znamená časť internetovej stránky, ktorá je automaticky generovaná aktiváciou príslušných funkcií Užívateľom v rámci jeho konania v užívateľskom prostredí rezervácie, najmä pridaním alebo odobraním služby/alebo zmenou množstva vybranej služby.
Prístupové údaje na rezerváciu je povinné vyplniť meno a priezvisko kupujúceho, počet osôb, ktoré si službu objednávajú a ich vek, ďalej telefónne číslo kupujúceho a emailovú adresu prostredníctvom ktorej bude vykonávaná elektronická komunikácia s odberateľom.
Registrácia znamená elektronickú registráciu Užívateľa do databázy rezervačného systému a to vyplnením aspoň povinných registračných údajov v užívateľskom rozhraní
Užívateľ znamená akúkoľvek právnickú alebo fyzickú osobu, ktorá užíva rezervačný systém na internetovej stránke poskytovateľa
Objednávka – uzatvorenie kúpnej zmluvy
2.1 Všetky objednávky (kúpne zmluvy medzi poskytovateľom a kupujúcim ) sú považované za záväzné.
2.2 Zmluvný vzťah medzi klientom / záujemcom a Poskytovateľom spravidla vzniká vyplnením a zaslaním rezervačného formulára s osobnými údajmi (meno, priezvisko a bydlisko, vek, email a telefónne číslo) s objednaním príslušnej služby. Odoslanie vyplneného formulára sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy podľa Občianskeho zákonníka. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany poskytovateľa a pripísaním 50% zálohy na účet poskytovateľa.
2.3 Zaslaním rezervačného formulára kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil so Všeobecnými obchodnými podmienkam a že s nimi súhlasí. Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.
2.4 Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.
2.5 Po dokončení rezervácie bude Kupujúcemu bezodkladne zaslané emailové potvrdenie objednávky. Prílohou tohto potvrdenia bude aktuálne znenie VOP, formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy a súhrn objednávky vo formáte PDF.
Platobné podmienky
3.1 Všetky ceny sú konečné, vrátane všetkých daní. Za poskytovanie služby je kupujúci/záujemca povinný uhradiť cenu stanovenú v objednávke alebo uvedenú v cenníku platnom v čase uskutočnenia objednávky.
3.2 Ak nie sú dohodnuté iné lehoty splatnosti, je kupujúci/záujemca povinný uhradiť 100% z ceny objednanej alebo vyžiadanej služby po zaslaní rezervačného formulára poskytovateľovi platobnými metódami povolenými poskytovateľom (v hotovosti, platobnou kartou, bezhotovostným prevodom a pod). Pokiaľ sa cena prevádza bezhotovostným prevodom, považuje sa za uhradenú dňom pripísania finančnej čiastky na účet poskytovateľa.
3.3 Poskytovateľ vystaví kupujúcemu po uskutočnení platby daňový doklad – faktúru, ktorá slúži ako doklad o zakúpení služby.
3.4 Pokiaľ niektorý zo spôsobov platby obsahuje informácie o nákladoch na prevedenie takejto platby, je Užívateľ povinný znášať náklady na prevedenie tejto platby, ktoré sú uvedené pri danej platbe. V prípade bezhotovostnej platby bankovým prevodom je Užívateľ povinný uviesť variabilný symbol určený Poskytovateľom.
3.5 Kupujúci pri nástupe na procedúru doplatí zvyšok kúpnej ceny. Zároveň pred odchodom doplatí všetky tovary a služby, ktoré si objednal počas svojho pobytu nad rámec svojej prvotnej rezervácie. Zároveň je povinný zaplatiť aj všetky škody, ktoré spôsobil on alebo osoby, za ktoré zodpovedá.
Pokyny pre návštevníkov
PREVÁDZKOVÝ PORIADOK
zariadenie starostlivosti o ľudské telo
PREVÁDZKA :
Názov: Pivné kúpele Babkovci Adresa : Mýto pod Ďumbierom 161,97644, Mýto pod Ďumbierom
PREVÁDZKOVATEĽ : Pivné kúpele Babkovci s.r.o. Mýto pod Ďumbbierom 161, 97644 , Mýto pod Ďumbierom IČO: 55667201 DIČ: 2122058576
OTVÁRACIE HODINY: denne od 9:00 do 22:00
Tento prevádzkový poriadok určuje hygienické a epidemiologické zásady a opatrenia, ktoré je potrebné dodržiavať pri poskytovaní osobných služieb obyvateľstvu v súlade s príslušnými ustanoveniami: – zákona NR SR č.355/2007 Z.z. o ochrane, rozvoji a podpore verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov. – vyhlášky MZ SR č. 554/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia starostlivosti o ľudské telo. -vyhlášky MZ SR č. 585/2008 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o prevencii a kontrole prenosných ochorení. .....
Pracovníci zariadenia pri poskytovaní služieb používajú pracovné postupy, pomôcky a prípravky, ktoré neohrozujú a nepoškodzujú zdravie.
Zodpovedný pracovník vždy poučí zákazníkov o rizikách spojených s poskytovanou službou. Zákazník v odôvodnených prípadoch (ak to súvisí s kontraindikáciami procedúry) by mal oboznámiť pracovníka zariadenia so svojimi závažnými ochoreniami. .....
Návštevníci musia dodržiavať pokyny a pravidlá prevádzky: - na celej prevádzke je zakázané fajčiť, - zakázaný je prístup osobám, ktoré sú pod vplyvom alkoholu, - predaj alkoholu je možný iba osobám starším ako 18 rokov. - v prípade choroby a prenosného ochorenia je zakázaný vstup do prevádzky, - zakázané je poškodzovať majetok prevádzky, - zakázané je využívať priestory, ktoré sú výlučne určené pre zamestnancov, - Je povinné udržiavať čistotou a poriadok na prevádzke a všetky veci vrátiť na pôvodné miesto a do pôvodného stavu. Deťom mladším ako 16 rokov sa návšteva povoľuje len v sprievode dospelej osoby, staršej ako 18 rokov. Rodičia alebo sprevádzajúce dospelé osoby sú plne zodpovedné za správanie a konanie sprevádzaných osôb Každý návštevník je povinný dodržiavať prevádzkovú dobu wellness centra.
Používané a predávané prípravky sú vyrobené: v krajinách EÚ a zo strany distribútora dokladované potrebnými certifikátmi. V zariadení je viditeľne umiestnené bezpečnostné a zdravotné označenie o zákaze fajčenia. V zariadení je k dispozícii lekárnička vybavená v súlade s Vyhláškou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 554/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia starostlivosti o ľudské telo.
PREVÁDZKOVÝ PORIADOK
Časť pivný kúpeľ
Pri vstupe do prevádzky wellnesu si klient na recepcií zabezpečí prezuvky , prezuje sa a následne si topánky uloží na miesto určené pre uloženie obuvi. Do priestorov wellnesu je zakázaný vstup v obuvi , v ktorej prišiel. Následne prejde do šatne, kde si odloží svoje oblečenie a osobné veci. Prejde k vaniam, kde bude mať pripravený čistý uterák. Pred aj po pivnom pivnom kúpeli je možné použiť sprchu aj keď sa to po pivnom kúpeli neodporúča. Vo vani má každý klient čistú teplú vodu max 39 C. Odporúčaný čas v kúpeli je max 30 minút a 30 minút je oddych na lehátku. Pivný kúpeľ je tvorený zo surovín z ktorých sa pivo varí – voda, chmeľ, slad a kvasnice, ďalej sa pridá pivná pena a mandľový olej . Pivný kúpeľ neobsahuje alkohol. Pri vstupe do vane môže mať klient plavky, alebo môže byť aj nahý. Priestor pre wellnes je súkromný a iné cudzie osoby okr. personálu tam nemajú povolený vstup. Pri každej vani je džbán s čistou vodou a pivná pípa, z ktorej si klient sám čapuje pivo. Dbá na to aby nevylieval pivo okolo seba.
Vaňa sa po každom návštevníkovi vypustí a následne vydezinfikuje.
Pracovník poupratuje komplet celý priestor wellnesu. Použité uteráky sa uložia do koša na
prádlo. Ktorý pracovník wellnesu následne odnesie do práčovne.
Pivné zariadenia sa preplachujú, každý deň.
Z priestorov wellness centra môže byť vykázaný návštevník, ktorý aj napriek upozorneniam
porušuje ustanovenie týchto pokynov alebo platných predpisov; ďalej osoba pod vplyvom
alkoholu alebo iných omamných a psychotropných látok a osoba, ktorá sa chová
neprístojne a nevhodným spôsobom alebo poškodzuje zariadenie poskytovateľa alebo
ohrozuje život alebo zdravie ostatných návštevníkov alebo personálu.
STORNO PODMIENKY
5.1 Kupujúci si môže svoje právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu uplatniť u poskytovateľa v písomnej podobe alebo e-mailom vo forme, z ktorej je jednoznačne zrozumiteľné, že odstupuje od zmluvy. Prehlásenie musí obsahovať meno, priezvisko, adresu, číslo rezervácie a čísla bankového účtu pre vrátenie uhradenej sumy.
5.2 Pokiaľ kupujúci odstúpi od zmluvy 10 a viac dní pred dátumom nástupu na wellness, má právo na vrátenie 100% z kúpenej ceny. Pokiaľ odstúpi od zmluvy 9 a menej dní pred nástupom na ubytovanie alebo využitie služieb, 50% záloha prepadá poskytovateľovi bez nároku na vrátenie.
5.3 Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy sa Kupujúci musí preukázať dokladom o zaplatení tovaru. Po platnom odstúpení od zmluvy poskytovateľ vráti kupujúcemu platby v zmysle článku 5.3 týchto VOP, ktoré kupujúci preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy.
5.4 Pri zakúpení pivnej procedúry má právo spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy do 14dní od zakúpenia. Toto právo stráca v prípade, že si procedúru už záväzne rezervoval v akomkoľvek termíne alebo v konkrétnom čase. V tom prípade je rezervácia procedúry bez možnosti storna a suma za procedúru v prípade neúčasti na procedúre nevratná.
5.5 V prípade že darčekový poukaz nestihnete využiť do dátumu jeho platnosti, môžete si platnosť predĺžiť. Predĺženie platnosti poukazu je spoplatnené sumou 20€ / mesiac. Napríklad voucher platný do 18.12. 2022 môžete uplatniť v Januári 2023 s doplatkom 20€, v Apríli 2023 s doplatkom 80€ a podobne.
Zodpovednosť za obsah webových stránok
Webová stránka a jej obsah, patriaca alebo spravovaná poskytovateľom môže byť aktualizovaná kedykoľvek, bez predchádzajúceho upozornenia. Poskytovateľ nezodpovedá za chyby v zobrazení predávanej služby alebo v jej popise.
Spoločné a záverečné ustanovenia
7.1. Oznámenia a správy voči Poskytovateľovi je kupujúci povinní robiť písomne.
Pod písomnou formou sa rozumie aj elektronická
pošta bez zaručeného
elektronického podpisu. Keď je ohlásenie
alebo oznámenie zasielané poštou,
považuje sa za doručené
tiež, ak ich odmietne adresát prevziať,
ak si ich adresát nevyzdvihne do 5 (piatich) dní
od jeho uloženia v poštovej prevádzke
potom, čo nebol zastihnutý na doručovacej
adrese, alebo márnym pokusom o doručenie,
ak neexistuje doručovacia adresa alebo sa adresát
nezdržiava na doručovacej adrese.
7.2. Oznámenia a správy sa posielajú na doručovaciu adresu strán, ktorými sú
adresy uvedené v objednávke. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť doručovaciu
adresu písomným oznámením druhej strane.
7.3. Poskytovateľ je oprávnený tieto Obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť, a to
zverejnením zmien alebo nového znenia na svojich oficiálnych internetových
stránkach. Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných
podmienok, na zmenu ktorých si Poskytovateľ vyhradzuje nárok.
7.4. Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich vyhotovenia uvedeným nižšie. Prípadné zmeny a doplnenia týchto VOP sa nebudú vzťahovať na objednávky služieb vytvorené pred ich účinnosťou.
V Mýte pod Ďumbierom 2024